ขอสลับคั่นเวลาทริปเบอร์ลินด้วยเทรนด์ใหม่ๆ มาอัพเดทให้สดใสกันหน่อย เนื่องด้วยเป็นแฟนประจำเหนียวแน่นของ 'luxury culture' เวบไลฟ์สไตล์สุดคูลที่วาง positioning ตัวเองได้ชัดเจน หรูเรียบแต่ไม่เลี่ยน มาพร้อมคอนเซปท์ 'sharing the art of living well' ที่ให้สัญญาไว้กับสาวกได้อย่างไม่ขาดตกบกพร่อง นำเสนอสิ่งเก๋จริง คัดมาจริงเพื่อการใช้ชีวิตแบบ 'ดี' ล่าสุดในคอลัมน์ window shopping ก็ทำให้สาวกใจสั่น (อีกแล้ว!) เพราะของแต่ละอย่างที่นำพามาล้วนแต่อยากจะได้มาครอบครองเดี๋ยวนี้ ตอนนี้ทั้งสิ้น อย่างผ้าพันคอของแบรนด์ cool & craft แต่ low profile อย่าง goyard ซึ่งเป็นการออกไลน์นี้เป็นครั้งแรก กล้องไลก้าวินเทจแบบโนโลโก้ด้านหน้า หรือแม้แต่ซอสปรุงอาหารสุดคูลจาก momofuku นิวยอร์ก... ชอบใจ ถูกใจชิ้ไหนก็กดลิงค์ต่อหาผู้ขายโดยตรงได้ไม่มีการเก็บค่าหัวคิวใดๆ น่ารักแบบนี้ อยู่กับไปนานๆ นะ... :)
Let's take a break from berlin trip and go checking the trend's update report in order to see how the world is going on right now. Pick up 'luxury culture', the cool web-based lifestyle magazine that always keep their promise on 'sharing the art of living well' to their loyalty with the elegant clean design. From the latest window shopping column, they have well-done curated variety objects of beauty ranged from fashion, cosmetic to transportation and edible products. Like the 1st time ever scarf collection of goyard brand, a retro no-logo leica camera with a touch of leatherette finish or asian-style cooking sauce by momofuku new york. Wanna buy now? just click the link provided in each page and you will connect to those brands directly... long live & keep cool, we need you! :)
http://us.leica-camera.com/home/ http://www.persol.com/France/store-locator http://www.digitalveneer.com/
No comments:
Post a Comment